Förlåt, förlåt, förlåt

För att jag har varit så fruktansvärt oaktiv på denna blogg. Problemet är ju att jag har ju en annan blogg också och där skriver jag ju redan allt det jag vill ha skrivet så det blir inte så mycket över till denna blogg. Sen är ju detta en fotoblogg, där är ju ett till problem med tanke på att allt jag äger för tillfället är en mycket gammal och sliten (läs: nästan helt värdelös) kompaktkamera så det blir ju inte så särskillt många bilder tagna.

Ett förslag som jag kunde lägga ut är ju t ex PS tips, men hur sjutton skulle det gå till när jag själv bara är en liten nybörjare som bara ägt Ps i några månader?

Ja ni kanske ser mitt problem?

Men jag ska bättra mig, jag lovar!
Ett inlägg per dag borde väl jag klara, eller?

/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0