Nu funkar även denna saken

Det kommer vara lilla jag (Lina) och Clara som kommer driva denna bloggen, men det är inte en vanlig "idag-har-jag-vaknat-sen-gick-jag-till-skolan-osv"-blogg. Nej nej. En fotoblogg är det minsann. Det finns visserligen lite att göra på bloggen innan den är "hel" (t ex headern), men det är på G folket!

Eftersom detta, trotts allt, är en fotoblogg så får jag allt slänga upp ett par bilder och jag valde några på mig själv. Så ni vet vem jag är, eller ser ut rättare sagt.

Jag har inget PS (=photoshop) för tillfället så de fick vara oredigerade.
Klicka för större storlek

Foto: Clara Spånberger
Modell: Lina (Jag) Johansson
















Foto: Clara Spånberger
Modell: Lina (Jag) Johansson








Foto: Clara Spånberger
Modell: Lina (Jag) Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0