Ville bara påpeka

Jag skulle villja lägga ut någon jätte fin bild, men har ingen och  jag kan inte ta några kort. Eller okej, det kan jag göra. Men allt jag äger är en väldigt dålig (och gammal) digitalkamera på endast 5.1 megapixlar. Jag äger ingen stor modern flashig systemkamera på 25 tusen och som tar de bästa bilderna i världen. Som sagt allt jag har är en kamera som suger och alla bilder blir helt oskärpta och dålig kvalitet rent allmänt.

Men jag ska skaffa en bättre kamera, det har jag lovat mig själv! Dock kan detta ta en stund. Ekonomin är inte allt för bra när man går i gymnasiet och för tillfället har jag inget jobb (och alla sparpengar går till ett gymkort atm).

Så Clara får helt enkelt stå för de fina bilderna och jag får stå för något annat. PS-tips kanske?
Kom precis på att jag suger på det, så jag får komma på något annat.

Men men, ville bara påpeka detta då jag kanske kommer vara otroligt tråkig ett tag då jag kommer ha jättebrist på bilder (antagligen) och detta är ju en fotoblogg så.



Exempel från min kamera:


.                               95% av mina bilder blir såhär.                                  Medans 5% blir såhär.

Och skicka inte en massa kärleksbrev till mig nu.
- Jag vet redan att jag är snygg!
*ironi*

//Lina

Följ våran blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: E D I T H H H §

Sv: Ja, den har varit med i One Tree Hill. Om det är något annan film eller så vet jag inte :)

2009-12-26 @ 01:23:49
URL: http://edithh.blogg.se/
Postat av: Mimmi

haha tack så mycket , ;D

2009-12-26 @ 14:45:10
URL: http://mimmiluuup.blogg.se/
Postat av: Anna

Söt nöt =P



Svar: Ja och nu fjäskar de aset, de går ju miste om julklappar nu när vi inte firar jul.

Svar: Varför lägger du inte ut den i Slitz på en gång då XD

2009-12-29 @ 11:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0